"Шістки" і "Лади" відчутно подорожчають!

31.10.2012

Згідно постанови Кабміну № 483 від 3 вересня, імпортери російських автомобілів повинні забезпечити їх утилізацію. Як відомо, це відповідь на такий же крок Російської Федерації. У Росії від 1 вересня під нове мито потрапили всі авто, які завозяться. Найбільше постраждали звичайно ж українські виробники. Таким чином, нововведення росіян ледь не «угробили» всю вітчизняну автопромисловість.
 
Але, різниця в тому, що якщо для Росії автопром ризикує втратити 1% продажів, то український - всі 40-45%. Варто відзначити, що тільки 2011 році в Україні було випущено 97 500 автомобілів, з них практично 40% було поставлено російським дилерам.
 
Уряд встановив ціни на дані послуги:
 
Тип Грн.
нові легкові автомобілі (залежно від об'єму двигуна)  4,7-30,3 тис.
легкові автомобілі старше трьох років 29,2-192,6 тис.
нові вантажівки (залежно від маси) 19-110,2 тис.
Вантажівки автомобілі старше 3 років 33,4-448,4 тис.
 
Для фізичних осіб, ціни складуть 550 гривень для нових авто та 825 гривень - для транспортних засобів старше 3 років.
 
                                                                              
  
Дане нововведення принесе лише негативні наслідки, а крім того, не зовсім ясні деталі. Приміром, якщо людина купує автомобіль у Росії, а продає Болгарії, то природно утилізувати авто будуть у Болгарії. Тоді виникає питання, куди підуть гроші, перераховані в російську скарбницю як утилізаційний збір?
 
Також очевидно, що Росія, приймаючи рішення про утилізаційних збори, звичайно, думала не про проблему утилізації старих автомобілів і не про проблеми екології, а в першу чергу про захист свого автопрому.
 
До речі, виробники авто теж зобов'язуються платити за утилізацію. Винятком є випадок, коли автовиробник бере на себе зобов'язання з утилізації своєї продукції. У такому випадку, платити відповідний збір він не повинен. Подібне зобов'язання вже взяв на себе пострадянський автомобільний гігант "АвтоВАЗ". А це значить, що він виграє у своїх українських конкурентів - "ЗАЗу" та "Богдана", який випускає модифіковані моделі ВАЗ-2110.
 
Серед небагатьох, кому доведеться таки платити за утилізацію, залишаються українські виробники. А для них це може обернутися серйозними втратами.
Хоча варто відзначити, що нагальне питання утилізації відкритий і зараз плануються методи вирішення ситуації, що склалася. Так, один з голів асоціації автоімпортерів говорить, що в грудні планується саміт СНД, і при позитивному результаті переговорів питання збору на утилізацію буде вирішено - ніякої торгової війни між Росією і Україною бути не повинно.
 
 
 
←До списку новин



Новини

  • Страхування Авто за програмою КАСКО " Автопреміум "
    АСК ІНГО Україна створила інноваційний продукт автомобільного страхування КАСКО «АВТО Преміум», який надає повний захист Вашого автомобіля, ексклюзивний сервіс і швидке врегулювання страхових подій.
    16.02.2015
  • Медична страховка як соц пакет
    На сьогоднішній день медичне страхування персоналу стає все більш популярним, особливо серед роботодавців, які усвідомлюють важливість здоров'я співробітників для успішної роботи компанії. Купівля поліса Добровільного медичного страхування (ДМС) для спів
    13.05.2014
  • Страховка медична для дитини в киеві
    Ринок дитячого страхування в Україні поступово розвивається. Дитяча медицина є досить дорогою на сьогоднішній день, а витрат по догляду за малюками і без цього достатньо. Тому батьки, укладаючи договір медичного страхування дитини, не тільки заручаються я
    07.05.2014
Всі новини