Хто на світі всіх миліше ......

06.02.2013

Хто на світі всіх миліше ......
Кожен з нас щодня робить вибір: який сік купити .... яким бензином заправитися, на яку техстанцію поїхати .... в якій компанії придбати Автоцивілку.
 
Роблячи вибір, ми керуємося певними критеріями, які для нас в тій чи іншій мірі важливі.
 
На підготовку нашого дослідження пішов місяць, і ми з гордістю можемо визначити найбільш поширені пріоритети серед Клієнтів.
 
1. Як корабель назвеш, так він і попливе
 
Так, як не крути, а ім'я та статус страхової компанії дають свої плоди.
 
За підсумками анкетування, стало відомо, що 83% опитаних віддадуть перевагу компанії з гучною і відомою назвою. Якщо назва страховика широко відома, значить, компанія давно і ефективно працює на страховому ринку, а відповідно може заслуговувати на довіру з боку страхувальників.
 
2. Копійка гривню береже
 
Питання економії ніхто не скасовував, і як показало опитування 71% респондентів ЗА здорову економію власних коштів. Тому, з безлічі запропонованих страховими компаніями послуг, швидше за все, виберуть ту, яка буде дешевше.
 
У цю категорію потрапили і ті опитувані, які стежать за акціями від страхових компаній.
 
Дорогі маркетологи - частіше готуйте акції та знижки - це дійсно працює.
 
3. Свій краю миліше далекого «закордону»
 
Як виявилося, у виборі страхової компанії багато людей роблять основний акцент на місцерозташування офісу. Будь це офіс поруч з будинком - прекрасно, і халат знімати не доведеться, навіщо ж витрачати час?! Чимало й небагато, але 60% Клієнтів віддали перевагу критерію зручності шляху в страхову.
 
Сюди ж ми віднесли і тих, хто й зовсім їхати не хоче - по щучому велінню по моєму хотінню - везіть КАСКО мені! Таких ледарів 56%, хоча з іншого боку - за стандартами страхування в Європі, безкоштовна доставка вважається буденною справою.
 
4. Все будується на особистих зв'язках
 
Людство підвладне звичкам, і одного разу побувавши в офісі страхової, Клієнт, швидше за все на наступний рік повернеться саме в це місце, а якщо співробітник страхової компанії і зовсім зумів сподобатися - тоді робота забезпечена на роки вперед.
 
Ввічливість фахівця зі страхування, його компетентність, почуття гумору, охайний зовнішній вигляд, доброзичливість, на думку 48% респондентів і є однією з найуспішніших формул.

5. Естети
 
Дана категорія залишилася в меншості, але у нас викликала дуже позитивні і зворушливі емоції. Як показав результат дослідження, 31% ласий на зовнішній вигляд офісу і співробітників.
 
Саме естетичне сприйняття світу і тонка натура 31% Клієнтів ніколи не дозволить їм відвідати, а вже тим більше пакупити страховку в неприбранному, задушливому, «обшарпанному» офісі, і Боже упаси, на столі співробітника компанії будуть хрустіти крихти від недавно з'їденого бутерброда.
 
Підсумок один - на смак і колір товариша немає ...! Напевно, якщо з'єднати всі критерії воєдино в одному офісі - це буде ідеальний офіс страхової компанії.
 
Саме такими ми себе і вважаємо, чекаємо Вас в гості ..
 
←До списку новин



Новини

  • Страхування Авто за програмою КАСКО " Автопреміум "
    АСК ІНГО Україна створила інноваційний продукт автомобільного страхування КАСКО «АВТО Преміум», який надає повний захист Вашого автомобіля, ексклюзивний сервіс і швидке врегулювання страхових подій.
    16.02.2015
  • Медична страховка як соц пакет
    На сьогоднішній день медичне страхування персоналу стає все більш популярним, особливо серед роботодавців, які усвідомлюють важливість здоров'я співробітників для успішної роботи компанії. Купівля поліса Добровільного медичного страхування (ДМС) для спів
    13.05.2014
  • Страховка медична для дитини в киеві
    Ринок дитячого страхування в Україні поступово розвивається. Дитяча медицина є досить дорогою на сьогоднішній день, а витрат по догляду за малюками і без цього достатньо. Тому батьки, укладаючи договір медичного страхування дитини, не тільки заручаються я
    07.05.2014
Всі новини