Що чекає водіїв у 2012 році    (12.12.2011)

За рік сильно подорожчав бензин, з ринку пішли найдешевші моделі. З'явився європротокол, техогляд скасували, але штрафи традиційно підвищили Рік, що минає 2011-й запам'ятався українцям «на колесах» відходом з ринку бюджетних авто, скасуванням техогляду і безперервними розмовами про швидке зміну правил дорожнього руху. Схоже, втілення останнього «пункту програми» перенесено на наступний рік. Бензин будуть «бодяжити» ще більше За рік бензин і дизпаливо на українських АЗС додали в ціні близько трьох гривень за літр. Тобто, майже 30%, наприклад, якщо рахувати на прикладі самого ходового бензину А-95. Як результат, обсяг роздрібної реалізації світлих нафтопродуктів за «готівку» в Україну в жовтні знизився на 11% порівняно з жовтнем 2010 року і склав 450,3 тис. тонн. «Рік запам'ятався великою невизначеністю. Протягом усього року трейдери не могли спланувати ні свої закупівлі, ні прогнозовані ціни. Спочатку, вводилися акцизи, потім скасовувалися. Була небезпека введення імпортних мит, до цих пір не прийнято рішення щодо них. Оскільки ціни зросли на початку року, різко зросли обсяги контрабанди та обсяги виробництва сурогатного палива. У першу чергу це спиртові та кокс-хімічні бензини », - оцінив рік заступник директора центру Психея Геннадій Рябцев. Експерт каже, що минає ознаменувався підтримкою владою «бодяжники» нафтопродуктів. Так, були знову перенесені терміни введення нових стандартів качеcтве нафтопродуктів. «На ринку дуже багато неякісного палива», - резюмував Рябцев. «Мені здається, що наступний рік буде роком низького попиту, неякісного палива і контрабандних операцій. Можливо, це буде рік обмеження надходження якісного палива, оскільки до 21 грудня має бути прийнято відповідне рішення міжвідомчої комісії з торгівлі. Не виключено, що вона підтримає позиції чиновників від влади », - прогнозує Рябцев. Крім того, Мінінфраструктури ініціює збільшення акцизів на дизпаливо. У першу чергу, ця ініціатива підвищить ціни на більш якісне паливо. Страховики обіцяють утриматися Влітку 2011 року ДАІ спростило життя українським автомобілістам, вніс зміни в Правила дорожнього руху. Скасували обов'язковий техогляд, довіреність на автомобіль, талон попереджень, дорожній лист і документи на вантаж, що перевозиться, а головне, можливість самостійно оформляти незначні ДТП без допомоги співробітника автоінспекції. З 18 вересня в Україні діє новий порядок страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, іншими словами «автоцивілка». Нові правила скасовують три типи страхових полісів і вводять поняття «європротоколу» - можливість учасникам ДТП, без співробітників ДАІ розібратися на місці події. Традиційно «локомотивний» вид страхування - КАСКО в поточному році показує зниження обсягів надходження страхових платежів. І така ж тенденція спостерігатиметься і наступного року. Головною причиною такої ситуації називаю високу вартість даного виду страхування, а також зношеність безпосередньо українського автопарку. «Наприклад, в 2008 докризовий рік було укладено практично тисяч договорів КАСКО, тоді як уже в цьому - близько 500 тисяч. В Україну можуть бути застраховані лише 1,5 млн. транспортних засобів з 10 млн. До того ж, не кожен автовласник цих 1,5 млн. авто готовий купувати страховку, а, можливо, просто не може дозволити собі це фінансово. Також не прогнозується збільшення надходжень і по ОСАГО, оскільки вже близько 75% автовласників застрахували свою відповідальність », - розповіла Президент Ліги страхових організацій України Наталія Гудима. Автокредити стануть недоступними Цього року, банки з весни почали активно кредитувати населення. Але вже до осені їх настрій змінився: ставки підвищилися (реальні) майже до 20%. Це «відлякало» багатьох пересічних українців, охочих придбати «засіб пересування». Підлив «масла у вогонь» і заборона на валютні кредити для приватних осіб в Україну, а також очікуванням девальвації національної валюти. Багато банків із групи великих припинили автокредитування. «Швидше за все, наступного року нам варто чекати появи сурогатних інструментів автокредитування, поява спеціалізованих фінансових компаній, які будуть тісно пов'язані з авто дилерами. А це застосування всякого роду товарних кредитів, лізингу, розстрочок. Дилери рано чи пізно зрозуміють, що автомобільні кредити не будуть топовою темою для банківських установ найближчі кілька років, банки будуть переорієнтуватися на кредитування корпоративного сектора. Для фізичних осіб може залишитися тільки іпотека та кредити для малого бізнесу », - прогнозує радник президента Асоціації українських банків Олексій Кущ. Машини подорожчають разом з хлібом У цьому році середня вартість машини на українському ринку зросла майже на 10%. У наступному році зростання триватиме. Навіть без загрози обвалу курсу гривні або нового землетрусу в Японії, машини будуть дорожчати. «За рахунок поліпшення конфігурації, і додаткових вимог до виробників від європейських регуляторів. Ви запитуєте мене смішні речі, все одно що запитати: чи буде дорожчати хліб. А хліб дорожчає постійно », - говорить президент Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко. «Ми впевнені, що нам вдасться довести, що підвищення мит на імпорт автомобілів - помилкове рішення. В іншому випадку ціни піднімуться пропорційно мит і податків », - говорить Назаренко. «Органи державної влади звернули увагу на вітчизняний автомобіль, створена комісія по автопрому, йде спецрозслідування щодо імпорту, є законопроект щодо розвитку автомобілебудування, зарезервовано початок переговорного процесу щодо змін умов СОТ. Ми сподіваємося, що все це запрацює вже наступного року », - говорить віце-президент асоціації Укравтопром Юхим Хазан. За матеріалами: Коментарі
←До списку новин


Новини

  • Страхування Авто за програмою КАСКО " Автопреміум "
    АСК ІНГО Україна створила інноваційний продукт автомобільного страхування КАСКО «АВТО Преміум», який надає повний захист Вашого автомобіля, ексклюзивний сервіс і швидке врегулювання страхових подій.
    16.02.2015
  • Медична страховка як соц пакет
    На сьогоднішній день медичне страхування персоналу стає все більш популярним, особливо серед роботодавців, які усвідомлюють важливість здоров'я співробітників для успішної роботи компанії. Купівля поліса Добровільного медичного страхування (ДМС) для спів
    13.05.2014
  • Страховка медична для дитини в киеві
    Ринок дитячого страхування в Україні поступово розвивається. Дитяча медицина є досить дорогою на сьогоднішній день, а витрат по догляду за малюками і без цього достатньо. Тому батьки, укладаючи договір медичного страхування дитини, не тільки заручаються я
    07.05.2014
Всі новини