Автонадежди-2012: страховка не подорожчає, а ціни на машини знизяться    (19.12.2011)

Ми з'ясували, що хочуть водії в наступному році і чого їм чекати У наступному році в автосалонах можна буде отримати короткий безвідсотковий кредит В кінці минулого року і на початку цього «Сегодня» зробила ряд прогнозів про те, що чекає автомобілістів протягом 2011 року. Велика частина наших припущень виправдалася. Так, цього року сталася низка революційних змін, серед яких: скасування техогляду, зміни в Правилах дорожнього руху, скасування транспортного збору, полегшення короткострокового автокредитування, скасування довіреностей, введення європротоколів та інші зміни. А от що буде наступного року? Опитані нами автомобілісти розраховують на зменшення ціни на паливо, поліпшення якості доріг, зміни в роботі ДАІ, вирішення проблем з паркуванням. Також було б непогано, щоб ціни на авто впали (або хоча б не росли) або подешевшали кредити і страховка. Крім того, важливою проблемою залишається якість автосервісу: не секрет, що ринок переповнений неякісними запчастинами за завищеною ціною, неписьменними майстрами. Ще одне питання, яке турбує водіїв, - незаконне стягнення плати за паркування, що не передбачено законодавством. Ми з'ясували, чи реально вирішити ці проблеми в 2012-му. ПАЛИВО: Ворожіння на цінах Думки експертів розділилися. Директор консалтингового агентства «А-95» Сергій Куюн упевнений, що на дешевий бензин розраховувати не доводиться, мовляв, нафта у світі дорожчає, так ще Кабміну пропонують збільшити акцизи на бензин (на 10%, або до 200 EUR / тонна). Планується, що такий крок збільшить доходи держбюджету на 3348000000 грн, а підуть ці гроші на ремонт доріг. «Для споживача це виллється в те, що« дев'яносто п'ятий »бензин подорожчає на 20 коп. / літр, а дизпаливо - на 60 коп. / літр», - каже. Він також додав, що ще одним законопроектом передбачається підвищення мит на імпортні нафтопродукти. У цьому випадку ціни на АЗС підскочать ще на 80 копійок за літр А-95. Тобто, на думку Куюна, не виключено, що бензин в наступному році буде коштувати близько 13 гривень за літр або дорожче. Проте в консалтинговій компанії UPECO вважають, що ціни на нафту в світі цілком можуть піти вниз, якщо ситуація на Сході стабілізується, до того ж не факт, що акцизи і мита будуть прийняті. У кожному разі, тенденція до подорожчання бензину буде актуальна завжди, так що вихід для водіїв - вчитися їздити економічно: без різких прискорень і не перевищуючи швидкість. ДАІ: ЧЕКАЮТЬ РЕФОРМ Процес реформування роботи Державтоінспекції, судячи з усього, проводиться за грузинським зразком, правда, більш плавними темпами і з вкрапленнями західноєвропейського досвіду. Техогляд вже скасували, викликати ДАІ на місце ДТП також не обов'язково (на практиці ця можливість запрацює до середини наступного року), як і показувати довіреність. Але до цих пір деякі питання до ДАІ залишилися. 1. Друк документів. Сьогодні проводиться приватною структурою за завищеними цінами. Урядовий уповноважений з дерегуляції Михайло Бродський наводить такі цифри: вартість виготовлення ЄДАПСом водійського посвідчення становить 120 грн, в той час як ціна банківської картки з більш високим ступенем захисту - від 8 до 26 грн. Президент Віктор Янукович доручив уряду до 1 січня 2012 року забезпечити МВС обладнанням для виготовлення водійських посвідчень та реєстраційних документів на автомобілі. 2. Права інспекторів. До цих пір чітко не виписані, у зв'язку з чим між водіями і даішниками йде справжня юридична та інформаційна війна. Юристами було виявлено кілька прогалин у законодавстві. В даний момент конфлікти виникають щодо підстав для зупинки, права інспектора оглянути багажник і двигун. Є надія, що це питання відрегулюють на користь водіїв - вибори на носі. 3. Оформлення штрафів. Чи мають право співробітники ДАІ складати постанови на місці - питання спірне. Справа в тому, що в ст. 268 КпАП (визначає права особи, яка притягається до адмінвідповідальності) сказано про право на юридичну допомогу, збір і надання доказів. Крім того, згідно ст. 33 КпАП, при виборі покарання повинна враховуватися особа правопорушника. Дотримати ці права на дорозі нереально. У 2012-му році, можливо, це питання також буде вирішено. СТРАХУВАННЯ: В ЦІНІ НЕ ЗРОСТЕ АВТОЦИВІЛКА. З моменту вступу в силу у вересні «закону про європротоколу», що дозволяє не викликати ДАІ на місце ДТП невеликого, лобісти страхових компаній (СК) заговорили про те, що ризики СК виросли. А значить, є необхідність підняти ціни на поліси автоцивілки. Чи зможуть вони протягнути таке рішення в наступному році? Нагадаємо, що і нинішні ціни є високими: щоб застрахувати «Ланос», потрібно викласти більше 700 гривень. Офіційно жодна зі страхових, куди ми звернулися, це питання не коментує. Однак на правах анонімності нам розповіли, що такі спроби успіхом не увінчалися. Перша причина в тому, що новий глава Держфінпослуг до цих пір не призначений (Василь Волга, як ми знаємо, знаходиться в СІЗО), а виконуючий обов'язки на таке рішення не піде. Друга причина в тому, що нове підвищення цін на поліси призведе до народного обурення, адже на носі вибори! Та й для самих страхових компаній проблеми зі збитковістю через новий законодавства поки не виникло - випадків оформлення ДТП по європротоколу вкрай мало. Тобто можна зробити висновок, що автоцивілка в наступному році не подорожчає. КАСКО. А ось що буде з КАСКО? Страховики зізнаються, що якщо хтось з українців і страхується, то купує поліс за ціною не вище 5% від вартості автомобіля. Нижче цього розміру ціни на поліси КАСКО не опустять - це нижче межі рентабельності. Але й будь-яких передумов для подорожчання в наступному році немає. Але якщо пролунає фінансову кризу, можливі проблеми з виплатами (так було наприкінці 2008-го і початку 2009 року). АВТОЦЕНИ: У ДОЛАРАХ просядуть Продавці в автосалонах сьогодні радять поспішати з купівлею автомобіля, аргументуючи це тим, що вже з нового року ціна може різко стрибнути вгору. Однак опитані нами експерти цей слух не підтверджують. - В іноземну ціна не виросте ні цього року, ні наступного. І навіть навпаки, - в січні-березні ми будемо розпродавати автомобілі 2010 року випуску за зниженою до 5% ціною, - говорить комерційний директор компанії «Автоальянс Київ» Дмитро Деменко. Правда, на ринку існують дефіцитні моделі, на які навіть зараз є черга на місяць-два вперед - вони дешевше не будуть, як, втім, і дорожче. Проте існує ймовірність того, що гривня на початку року трохи просяде. «Повторення 2008 року не буде, курс буде плавно знижуватися щодо долара на 20-50 копійок на місяць», - повідомило нам джерело в Нацбанку. Це буде вимушена міра для того, щоб підвищити конкурентоспроможність українських товарів на світовому ринку. У результаті до весни може встановитися курс на рівні 9-9,5 грн за долар (Нагадаємо, в інтерв'ю «Сегодня» очі НБУ Сергій Арбузов також не виключив, що можу бути коливання курсу, але не різкі). «Конкуренція на ринку така, що цінники не зміняться навіть у цьому випадку», - говорить Дмитро Деменко. Але й обвалу не буде - на відміну від 2008 року, дилери не тримають великих складів. Зараз практично всі продавці автомобілів оголосили про передноворічних розпродажах і знижки до $ 800-1000 практично на будь-яке авто дорожче 100 тис. грн. Або при покупці машини можна буде отримати бонус у вигляді безкоштовної магнітоли, комплекту зимової гуми і так далі. Акції триватимуть як мінімум до кінця різдвяних свят. Автокредити: 0% НА КОРОТКИЙ ТЕРМІН У зв'язку з політикою Нацбанку, спрямованої на підтримку нацвалюти, отримати автокредит в останні 2-3 тижні стало складно - у банків просто немає вільних грошей. У результаті банки пропонують брати кредити на невигідних умовах (16-20% річних), або виставляють дуже жорсткі вимоги до позичальника. Умови лізингу для фізосіб зараз є також невигідними (переплата становить до 30% в рік). Чи покращиться ситуація в наступному році? «Автовиробники в наступному році будуть розвивати власні програми кредитування клієнтів на короткі терміни, - розповів« Сегодня »Дмитро Деменко. - Справа в тому, що кожен 4-5-й автомобіль зараз продається в кредит, і втрачати таку кількість покупців ніхто не буде ». За словами Дмитра, якщо у клієнта є гроші на перший внесок (від 30%) і можливість виплатити решту суми за рік, то практично в кожному салоні йому запропонують нульову процентну ставку. Правда, при кредиті на 2 роки ставка зросте до 7-12%, а на 3-5 років - до 10-15%. Сьогодні такі програми є лише в деяких автосалонах, але в наступному році, якщо не настане фінансової кризи, на таких умовах можна буде придбати будь-яку іномарку практично у всіх автосалонах. А ось кредит на старий автомобіль, як і зараз, можна буде взяти лише в тому випадку, якщо мова йде про передачу заставної машині - банки пропонують такі транспортні засоби під 15% річних на 5 років. Правда, ціни там не відрізняються від базарних, а знайти машину в хорошому стані дуже складно. Судячи з того, що банки навчилися продавати застави, на авторинку їх фактор не позначиться. АВТОСБОРИ І ПОДАТКИ Податки. Пропонують стягувати з покупців б / в машин. ЗБОРИ. Жодної законодавчої ініціативи щодо повернення транспортного збору сьогодні немає. Однак у листопаді з'явився законопроект, згідно з яким власникам авто з об'ємом двигуна, що перевищує 4 л, щороку треба буде платити близько 10-13 тис. грн. Правда, вірогідність того, що такий закон приймуть, невелика - на авто з такими великими моторами їздять, в основному, самі чиновники та депутати. Більш реальний законопроект запропонував перший заступник міністра інфраструктури Костянтин Єфименко: обкласти такі автомобілі додатковим акцизом при ввезенні (на рівні тих же 10 тис. грн.). МИТА. У можновладців існують пропозиції, які торкнуться і простих людей. Так, ще влітку Асоціація «Укравтопром» запропонувала провести спецрозслідування щодо всіх імпортних автомобілів і за його результам збільшити мита на імпортні авто. Цю ідею тимчасово поховали, але можуть і воскресити - тоді всі імпортні авто подорожчають на 15%. ПОДАТКИ. Днями один з нардепів зареєстрував законопроект, що передбачає більш суворий контроль над оцінкою уживаного авто при продажу: мовляв, ціну занижують і недоплачують податки. Навіть якщо його ухвалять, на практиці він працювати не буде: при продажу дорогих авто ціну не занижують (якщо угоду розірвано через суд, то повернуть лише проведені за паперами гроші), а продаж дешевих навіть не оформляють. ПИТАННЯ ПАРКУВАННЯ Паркувальники. Збирають з водіїв гроші без підстав. У великих містах проблема нестачі паркомісць для автомобілів є вкрай важливою. Сьогодні практично в усіх дворах машини стоять на газонах і тротуарах, істотно заважаючи проходу пішоходів. Розмови про те, щоб будувати в районах багатоповерхові паркінги, ходять давно. Однак поки що тим, що зносять гаражні коператіви для будівництва чергової багатоповерхівки, питання лише посилюється. Прогнозувати що-небудь не беремося, але якщо питання не почнуть вирішувати в 2012 році, нас незабаром чекає автоколлапс. Не краще виглядає ситуація і з платними парковками. Справа в тому, що законодавством це питання не відрегульований, а гроші з водіїв збирають без будь-яких підстав. Куди вони йдуть після цього - велике питання. Але явно не в бюджет. Однак цей бізнес є настільки прибутковим, що паркомісця малюють і там, де можна, і де не можна. Приміром, по тротуару на Хрещатику вже сьогодні вдень пройти без ризику потрапити під машину неможливо. Коли і як конкретно вирішать ці питання - складно сказати. Джерело: Сегодня.ua
←До списку новин


Новини

  • Страхування Авто за програмою КАСКО " Автопреміум "
    АСК ІНГО Україна створила інноваційний продукт автомобільного страхування КАСКО «АВТО Преміум», який надає повний захист Вашого автомобіля, ексклюзивний сервіс і швидке врегулювання страхових подій.
    16.02.2015
  • Медична страховка як соц пакет
    На сьогоднішній день медичне страхування персоналу стає все більш популярним, особливо серед роботодавців, які усвідомлюють важливість здоров'я співробітників для успішної роботи компанії. Купівля поліса Добровільного медичного страхування (ДМС) для спів
    13.05.2014
  • Страховка медична для дитини в киеві
    Ринок дитячого страхування в Україні поступово розвивається. Дитяча медицина є досить дорогою на сьогоднішній день, а витрат по догляду за малюками і без цього достатньо. Тому батьки, укладаючи договір медичного страхування дитини, не тільки заручаються я
    07.05.2014
Всі новини