Чи замислювалися Ви, наскільки надійною є страхова компанія, клієнтом якої Ви є?! Але відразу виникає питання, як визначити ступінь платоспроможності страхової.
Є безліч способів визначити це. Про деякі з них, ми Вам розповімо.
Правило № 1. Портфель страхової компанії.
Завжди звертайте увагу на кількість видів страхування, які надає страхова компанія. Чим більше різних видів страхування пропонує компанія, тим більш збалансованим і надійним є портфель. Даний фактор говорить про масштабність страховика. Охопити кількість застрахованих ризиків, а відповідно і видів страхування, не так-то просто. Для цього страховикові необхідно отримати ліцензію. Ліцензія на проведення страхової діяльності видається відповідно до Умов ліцензування страхової діяльності на території України. Одним словом, невелика страхова компанія з арсеналом в два види страхування, навряд чи подужає Вам виплатити хоч третю частину збитку.
Правило № 2. Перестрахування.
Вибираючи страхову компанію, також необхідно звернути увагу на відкритість інформації про перестраховиків. Перестрахування - система економічних страхових відносин між страховими організаціями (страховиками) з приводу укладених зі страхувальниками договорів страхування. Ризики обраної страхової компанії повинні бути розміщені у стабільних, надійних і кредитоспроможних страхових компаніях.
Правило № 3. Ціна питання.
Не женіться за дешевизною страховки, не забувайте «безкоштовний сир, тільки в мишоловці, а недорогий - поруч з мишоловкою». Компанії які демпінгують (продають товари за штучно заниженими цінами) на вартості страхових послуг, часто виявляються найбільш ненадійними. Знизити ціну - означає «закинути» приманку. Хороший, якісний продукт, не може коштувати дешево.
Правило № 4. Досвід компанії.
Простий та перевірений маневр для перевірки надійності страховика. Дізнатися скільки років на ринку страхування, ознайомитися з рейтингами по виплатах, продажів, активів. Найчастіше, «слабкі» страхові компанії на плаву не тримаютья більше п'яти років.
Правило № 5. Душа компанії - персонал.
Якщо Ви вже визначили для себе надійність страхової компанії за вищевикладеним критеріям, і приїхали в офіс для укладення страхового поліса. Автоматично у Вас з'являється ще один важливий фактор визначити якісність страховика. Це кваліфікованість персоналу. Менеджер повинен бути привітний, доброзичливий. Надавати відповідь на поставлене Вами питання впевнено і чітко. Наприклад, якщо Ви поцікавитеся туристичним страхуванням, Вам повинні не тільки грамотно розрахувати вартість страховки, а й підказати інформацію стосовно необхідного коридору для посольства, одним словом, людина повинна бути підкована в сфері страхування і в сфері, яка відноситься до страхування.
Підходячи до питання вибору страхової компанії і оцінюючи її надійність, пам'ятайте, придбання неправильного страхування може принести більше шкоди, ніж користі.