Для покупки автомобіля, оформлення спадщини, будь-якої перереєстрації автомобіль необхідно поставити на облік до підрозділу Державтоінспекції - Міжрайонного регістраціоннно-екзаменаційного відділу.
Раніше, поставити автомобіль на облік у МРЕВ можна було тільки за місцем проживання. Але з 20 червня 2012 року в Києві почали роботу два МРЕВ, в яких власники транспортних засобів, незалежно від місця їх реєстрації та проживання, можуть поставити своє авто на облік, отримавши номерні знаки тих регіонів, де вони офіційно зареєстровані.
Згідно з Законодавством України, процедура реєстрації не повинна тривати більше трьох днів. Але відправляючись в МРЕВ, переконайтеся, що всі документи на руках, інакше даремно витраченого часу не уникнути:
• паспорт та ідентифікаційний код
• транзитні номери
• техпаспорт
• виписку про зняття авто з обліку
• поліс ОСАГО
• документ, що підтверджує придбання автомобіля (купівля авто, спадкову справу).
Коли всі документи зібрані, Вам необхідно вирушити в МРЕВ і подати заяву встановленого зразка про постановці автомобіля на облік. Далі Вам необхідно буде оплатити обов'язкові платежі і проїхати до посту експерта на звірку номерних агрегатів (останнє необхідно лише в тому випадку, якщо автомобіль купується б / у). На завершення залишається звернутися в реєстраційне вікно з необхідними документами, оплаченими квитанціями і отриманими довідками, тільки після цього Ви отримуєте заповітний новий техпаспорт і державні номерні знаки.
При оформленні нового техпаспорта, є можливість вписати в документ двох осіб, які матимуть право управляти Вашим автомобілем. Для цього необхідно подати заяву та копії документів обраних людей.
Отже, давайте підведемо ціновий підсумок витрат на перереєстрацію авто: