Всі інтернет простір рясніє заголовками «ЗНИЖКА НА СТРАХОВКУ», «ЗНИЖКА НА Автоцивілки» ... «ЗНИЖКА 10% .... ЗНИЖКА 25% ...... ».
Звертайте увагу на знижки лише в тому випадку, якщо дана лояльність проявлена за допомогою Акції великої страхової компанії. Лише в такому випадку Ви купуєте продукт за вигідною ціною, а не «папірець».
Дана тема дуже прозора для людей, які в професійному середовищі займаються розрахунком тарифів. Де питання побудови ціни і рентабельності ясне.
Людям, які вважають, що на якісну страховку може бути знижка 50%, потрібно бути дуже пильними в інтернет-просторі. Для більш чіткого розуміння, ми постараємося пояснити, чому знижка має бути «обгрунтованою».
Коли страхувальник (Клієнт) укладає договір страхування, страхова компанія тримає на собі певний перелік ризиків. Неважливо, туристична страховка це, або дороге КАСКО, так чи інакше - це страховий договір. Для кожного виду страхування існує своя страхова сума, в межах якої будуть відбуватися виплати за певними ризиками. Якщо допустити приклад, що вирушаючи в США на 180 днів, за ціною в 150 гривень зі знижкою та страховою сумою 50 000 $ - це фантастично нереально. Страхова компанія не зможе утримати на собі такий ризик при виникненні страхового випадку. Попросту, в такому співвідношенні ціни і «якості», страхове відшкодування не виплачується.
Страховий продукт несе прибуток, як Клієнту, так і страховій компанії. Ваша вигода в упевненості підстраховки на «всякий пожежний». Вдумайтеся, за яку послугу Ви платите тих же 150 гривень, натомість не отримуючи ніякого гаранта? Гроші на вітер, а точніше прямо в кишеню продавцю.
Менталітет наших людей складний так, що наша доброта і наївність дають нам можливість свято вірити в практично безкоштовні послуги. Але, купуючи послугу за смішною ціною, ніхто не замислюється, а чи виконує свою роль куплена страховка? Простими словами, Ви купуєте лжеобіцянку на листку паперу.
Якість, неважливо в якому прояві (товар, послуга ....) завжди має на увазі співвідношення закладеної ціни в собівартість. Ми не стверджуємо, що хороший страховий продукт не може коштувати дешево, може, але лише в підв'язці до Акції.
Багато хто не підозрює, що страхування розподіляється на обов'язкове і добровільне. Приміром, найпопулярнішими видами обов'язкового страхування є:
- Автоцивілка (ОСЦПВ)
- Зелена Карта.
Так от, дані види страхування регулюються державою, причому на всіх рівнях: облік бланків, розрахунок тарифів, врегулювання збитків та інше. Тому, є чітка тарифна сітка, по якій повинні працювати всі страховики. На жаль, в нашій країні люди дотримуються принципу «Закон для того, щоб його порушувати». Знижки, надані на Автоцивілку або Зелену Карту - незаконна діяльність страхових компаній. Після цього Ви впевнені, що Вам виплатять законне страхове відшкодування?