Український уряд серйозно взявся за автомобільне законодавство.
Не залишилася без уваги і організація виїздів ДАІ на місця ДТП. Відтепер ДАІ буде виїжджати тільки на серйозні аварії, в результаті яких є людські жертви або серйозні пошкодження машин. Якщо ж водії самі можуть залагодити наслідки ДТП, то в службі ДАІ тут просто немає необхідності.
Новий закон прийнятий з міркувань економії бюджетних коштів. Адже виїжджати на місце аварії, в результаті якої постраждала одна єдина фара або на машині з'явилася нова подряпина - нерентабельно з точки зору бюджетних витрат. Крім того, відтепер скоротиться і робота у судів - раніше кожна справа розглядалася в судовому порядку, на що, природно, також були потрібні бюджетні гроші.
Крім того, даний законопроект - це ще один крок на шляху боротьби з корупцією. Як відомо, судові справи навіть при дрібних аваріях зазвичай закінчуються плачевно для водіїв - їх цілком можуть позбавити прав керування автомобілем на термін близько року. Тому автомобілісти намагаються вирішити судові питання хабаром, а саме з хабарами нинішній уряд веде найактивнішу боротьбу.
Згідно «Європротоколу» - стандарту, який вже давно існує за кордоном, за дрібні ДТП покарань не буде. Більш того, грошові питання можна буде залагодити через страхову компанію, якщо, звичайно, винуватець аварії буде застрахований. Пряме врегулювання збитків - це головний плюс нового законопроекту.
ДТП буде вважатися дрібним в тому випадку, якщо сума збитків не перевищує десяти тисяч гривень, а водії досягли угоди щодо причин і винуватців аварії. В іншому випадку «Європротокол» вам не знадобиться, і службу ДАІ все одно доведеться викликати на місце ДТП.