Сканер швидкості «Кордон» розроблений компанією Peak Gain Systems при співпраці російського держпідприємства «Сімікон».
Нагадаємо, за рішенням Прокуратури «Візири-2» прибрали з доріг. Причиною стало виявлення відсутності сертифікації.
Проте, відомі випадки і помилкових даних наданими апаратом «Візир-2». Пристрій мав певні дефекти і не було ідеальним помічником для виявлення любителів перевищити швидкість.
Приміром, якщо на дорозі один автомобіль, результат вимірювання швидкості буде точним, але якщо сканер захоплює в потоці руху кілька машин, «Візир» сам визначатиме, кого заміряти, а кого фотографувати. Простими словами, штраф автолюбителю можуть приписати необгрунтовано.
Ще один відомий дефект «Візира» пов'язаний з відстанню сканованих автомобілів. Якщо служитель закону наводить сканер і фотографує автомобіль з відстані 30 - 40 метрів, сам прилад заміряє дані далекосяжної машини. Результат такий самий як і в першому випадку - оштрафувати можуть не того.
Інтерфейс фотознімку зробленого «Візирем».
На фотографії вказується дата знімку, час, швидкість з якою рухався автомобіль і присвоєний номер фотознімку.
Зовсім інша справа «Кордон», новий радар розроблений за новітніми технологіями. Сканер посилає дані на сервер для подальшої обробки. Система працює дуже швидко, і як стверджують розробники - дуже точно.
Пристрій одним махом сканує близько 30 машин на чотирьох смугах одночасно. Як і «Візир» розпізнає номери машин, швидкість руху, а й плюс до всього фіксує тип транспортного засобу та розмітку дороги.
За габаритами камера досить невелика, кріпиться вона на висоті 5 метрів над дорогою. За характеристиками Multi-target Photo Radar System (Кордон) відмінно працює вночі, при поганій видимості автоматично включаються ІК-ліхтарі, камера має хороший трансфокатор (ZOOM).
Інтерфейс фотознімку зробленого «Кордон».
На знімку є три види колірного позначення швидкості руху.
Зеленим кольором сканер відзначає автомобілі рухаються зі швидкістю нижче дозволеної, жовтим - машини, які рухаються в межах визначеної обмеженнями швидкості, і червоним відзначають автомобілів-порушників.
Поруч з колірною відміткою позначається держномер автомобіля і тип.
Ну а далі все за традицією. Знімки потрапляють в руки ДАІ, а потім відправляються листи водіям.
На сьогоднішній день, ДАІ отримало право користуватися новими радарами, в функціоналі інспекторів 137 приладів. В Україні, поки що тестування обмежується тільки одним містом, столицею. І якщо «Кордон» виправдає надії Державтоінспекції, радари отримають й інші міста України.