Кожен з нас щодня робить вибір: який сік купити .... яким бензином заправитися, на яку техстанцію поїхати .... в якій компанії придбати Автоцивілку.
Роблячи вибір, ми керуємося певними критеріями, які для нас в тій чи іншій мірі важливі.
На підготовку нашого дослідження пішов місяць, і ми з гордістю можемо визначити найбільш поширені пріоритети серед Клієнтів.
1. Як корабель назвеш, так він і попливе
Так, як не крути, а ім'я та статус страхової компанії дають свої плоди.
За підсумками анкетування, стало відомо, що 83% опитаних віддадуть перевагу компанії з гучною і відомою назвою. Якщо назва страховика широко відома, значить, компанія давно і ефективно працює на страховому ринку, а відповідно може заслуговувати на довіру з боку страхувальників.
2. Копійка гривню береже
Питання економії ніхто не скасовував, і як показало опитування 71% респондентів ЗА здорову економію власних коштів. Тому, з безлічі запропонованих страховими компаніями послуг, швидше за все, виберуть ту, яка буде дешевше.
У цю категорію потрапили і ті опитувані, які стежать за акціями від страхових компаній.
Дорогі маркетологи - частіше готуйте акції та знижки - це дійсно працює.
3. Свій краю миліше далекого «закордону»
Як виявилося, у виборі страхової компанії багато людей роблять основний акцент на місцерозташування офісу. Будь це офіс поруч з будинком - прекрасно, і халат знімати не доведеться, навіщо ж витрачати час?! Чимало й небагато, але 60% Клієнтів віддали перевагу критерію зручності шляху в страхову.
Сюди ж ми віднесли і тих, хто й зовсім їхати не хоче - по щучому велінню по моєму хотінню - везіть КАСКО мені! Таких ледарів 56%, хоча з іншого боку - за стандартами страхування в Європі, безкоштовна доставка вважається буденною справою.
4. Все будується на особистих зв'язках
Людство підвладне звичкам, і одного разу побувавши в офісі страхової, Клієнт, швидше за все на наступний рік повернеться саме в це місце, а якщо співробітник страхової компанії і зовсім зумів сподобатися - тоді робота забезпечена на роки вперед.
Ввічливість фахівця зі страхування, його компетентність, почуття гумору, охайний зовнішній вигляд, доброзичливість, на думку 48% респондентів і є однією з найуспішніших формул.
5. Естети
Дана категорія залишилася в меншості, але у нас викликала дуже позитивні і зворушливі емоції. Як показав результат дослідження, 31% ласий на зовнішній вигляд офісу і співробітників.
Саме естетичне сприйняття світу і тонка натура 31% Клієнтів ніколи не дозволить їм відвідати, а вже тим більше пакупити страховку в неприбранному, задушливому, «обшарпанному» офісі, і Боже упаси, на столі співробітника компанії будуть хрустіти крихти від недавно з'їденого бутерброда.
Підсумок один - на смак і колір товариша немає ...! Напевно, якщо з'єднати всі критерії воєдино в одному офісі - це буде ідеальний офіс страхової компанії.
Саме такими ми себе і вважаємо, чекаємо Вас в гості ..