українська
Новини

Кому поскаржитися на інспектора ДАІ?

Кардинально запізнюючись на роботу, Ви поспішаєте їдучі по проспекту, ігноруєте червоне світло світлофора, і вже у мети Вас зупиняє інспектор ДАІ ..... прикро, нічого не скажеш, але хоча б є ясність за що! А буває ж інакше .... . Саме про такі випадки ми і поговоримо, а конкретніше, як бути в таких ситуаціях.

Якщо ситуація не особливо критична, можете скористатися «телефоном довіри» ДАІ. Оператор «телефону довіри» ДАІ зможе надати конструктивну інформаційну допомогу з питань функціонування, що стосуються українського автомобільного законодавства. Звернутися до служби «телефон довіри» в місті Києві, Ви можете зателефонувавши за номером:

  • 211-01-87
  • 228-45-22

або за адресою: 01030 м. Київ, вул. Хмельницького, 54

Для Київської області:

  • 249-84-02
  • 245-77-93

Якщо ж спілкування з інспектором ДАІ викликало у Вас бурю негативних емоцій і необгрунтовані матеріальні наслідки, природно, що дзвінок навряд чи зможе розрядити ситуацію.

При серйозних наслідках, краще звертатися в суд або прокуратуру.

Говорячи про свої наміри співробітникові ДАІ, не виключено, що можуть послідувати попередження, мовляв, дешевше буде заплатити штраф, все одно нічого не доб'єтеся, тільки грошей витратите більше на суди в інших містах Україні. Але поспішаємо внести ясність, можливо непосвячену в такі деталі людину така репліка і збила б з пантелику, але тільки не Вас. Ви вже знаєте, що адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуального характеру, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.

Отже, для подання скарги Вам знадобляться копії постанови та протоколу.

Наші рекомендації при складанні скарги:

  • Намагайтеся писати лаконічно.Крилата фраза «стислість - сестра таланту», в написанні скарги як ніколи доречна. Фрази будуйте конкретно, логічно і послідовно. Не відволікайтеся на те, що не має безпосереднього відношення до справи.
  • Не пишіть в тексті образливі висловлювання. Якщо, співробітник ДАІ вимагав у Вас хабар, не поспішайте про це писати у скарзі. Той факт, що він хабарник, ще треба буде довести. А якщо доказів у Вас немає, винахідливий і досвідчений інспектор подасть позов за наклеп.
  • Уникайте в тексті зайвої емоційності, пам'ятайте, що скарга - це офіційний документ.
  • Приділяйте увагу доводам.
  • 100 раз продумайте текст, який зібралися написати. Якщо у Вас є знайомий юрист, дайте ознайомитися йому з написаною скаргою. З боку ситуація видна більш прозоро.
Надаємо вдалий приклад скарги.

Засідання суду!

Так часто ми стаємо свідками судових тяжб на екранах телевізорів, від чого тоді це хвилювання?! Звичайно ж, від «незнання» того, що очікує.

Готуйтеся до засідання суду так само ретельно, як до написання самої скарги:

  • зовнішній вигляд. У суді Ви повинні виглядати респектабельно
  • не метушіться, постарайтеся потрапити в суд трохи раніше, 15-20 хвилин буде досить
  • озбройтеся копією позову, паспортом, двома ручками і аркушем паперу А4
  • якщо у вас є матеріали справи - розкладіть їх послідовно в якусь папку, знайте, де який документ, щоб відразу орієнтуватися

Але найголовніше - це Ваша рішучість і принциповість!