Новини

Неправильно оформлений страховий поліс

Людський фактор.

Навіть найграмотніший фахівець може допустити помилку в договорі. Найчастіше допускаються механічні помилки такі як: неправильна дата дії договору, неправильно вписане прізвище і т.д.

Людський фактор притаманний як менеджеру, так і клієнту. Часом, самі клієнти дають менеджеру невірну інформацію. Наша справа розуміти, що помилка - це не ярлик неуважності, а всього лише помилка.

Хочемо відразу зазначити, що відповідальність за допущену менеджером помилку, бере на себе страхова компанія. Припустимо, стався страховий випадок, і тільки заповнюючи заяву на страхову виплату, Ви помічаєте, що в договорі є помилка. Страхова компанія зобов'язана провести Вам виплату.

Природно, якщо Ви помітили помилку завчасно, як говоритися «не відходячи від каси», попросіть менеджера відазу виправити потрібну графу в договорі.

Найчастіші помилки:

  • Туристичне страхування

Найчастіше допускаються помилки з датами поїздки. В цьому випадку помилитися можуть як менеджер, так і клієнт. Якщо у клієнта складне і розмашисте прізвище, помилку також виключати не можна. Обов'язково перевіряйте поліс, перед тим як підписати. Страшного в цьому нічого немає, менеджер в будь-якому випадку все виправить, навіть якщо гроші вже оплачені. При виправленні помилки, Вам буде виписуватися новий поліс з новим номером. Обов'язковою умовою для такої процедури є повернення менеджеру «зіпсованого» примірника.

Досить поширений випадок, коли клієнтам відмовляють у візі, але на руках вже є страховий поліс. В таких випадках, за умови, що туристична страховка не почала діяти, абсолютно безкоштовно ми передруковуємо поліс на інші дати, коментує Ірина Васильєва спеціаліст зі страхування Подільського офісу АСК «ІНГО-Україна».

  • Автомобільне страхування (КАСКО, ОСЦПВ)

В автомобільному страхуванні можливі помилки в номері шасі, державному номері автомобіля. Але, як правило, досвідчені менеджери перед підписанням разом з Вами перевіряють внесену інформацію. Для оформлення страховок Автоцивілка або КАСКО, менеджеру потрібно надати ряд інформації про Вас і автомобілі. Бажано відправляти відскановані копії або брати документи з собою на угоду, тому що некоректно написана Вами інформація техпаспорта на пошту, в майбутньому може зіграти злий жарт. Теж стосується і факсів, не завжди вдається точно розшифрувати отримані цифри і букви.

  • Медичне страхування

Бувають помарки в умовах. Похибки в медичному страхуванні не смертельні. Найчастіше, до договору робиться адендум (додаткова угода), яке є невід'ємною частиною договору. В адендумі прописуються умови, що раніше не були внесені, або були внесені частково.

  • Зелена карта

Помилка може бути в державному номері автомобіля, в даті дії страховки або в області дії поліса. Зелена карта може бути двох видів: для країн СНД і для Європейських країн. Якщо за кордоном з'ясовується, що в полісі помилка, страховик свої зобов'язання перед клієнтом виконує в повній мірі. В цьому випадку поспівчувати можна тільки менеджеру, який оформив страховий поліс з помилкою.

Підводячи підсумок, будь-яка помилка в договорі поправна і не є приводом для переживань.