Новини

УВАГА! Найпоширеніші звернення в страхову по КАСКО

Ті, хто хоч раз в житті страхував автомобіль по КАСКО, знають формулювання ризиків, які прописуються в Договорі. За стандартом це: ДТП, пожежа, самозаймання, стихійні лиха, протиправні дії третіх осіб, а також, викрадення.

Написано гарно, лаконічно, але не кожній людині буде зрозуміло, навіщо йому страхувати свій автомобіль від стихійного лиха або протиправних дій третіх осіб, якщо в Україны слава Богу, немає ні смерчів, ні мусонів! Та й сусіди милі, мирні жителі.

Що ж відбувається на практиці страхової компанії?!

Завжди пам'ятайте, Ви можете керувати автомобілем дуже добре, а от оточуючі таку гарантію дати Вам не зможуть.

Ми вирішили скласти ТОП 10 звернень до відділу збитків. Так би мовити, відкрити завісу на реальні події, які відбуваються з людьми кожен день.

1) Перше і найпоширеніше звернення в страхову компанію - тріщини і відколи на лобовому склі.

Приклад: Під час руху автомобіля, в лобове скло потрапляє камінь. У кращому випадку утворюється скол, в гіршому - тріщина. Ситуація несерйозна, можна сказати навіть дрібниця, але як псує настрій.

Буває, що вилітають каміння по значніше, як підсумок - розбите лобове скло, вм'ятини на капоті.

2) Удари і вм'ятини кузова автомобіля.

Приклад: Під час перестроювання, водій автомобіля не поступається дорогою водію, що рухався попутно праворуч від нього.

Приклад: Некоректний поворот. На жаль, серед київських водіїв досить часте явище.

3) Биті бампера.

Приклад: «Задивились на світлофорі»!

Приклад: Об'їзд перешкод на дорозі. У цьому випадку, Ви не завжди встигнете ухилитися від такого «обережного водія».

Приклад: Обережно «новачки на дорогах». Тільки отримавши водійські права і новенький автомобіль, новачків хлібом не годуй, тільки дай показати, як навчили їх лихачити вавтошколі.

4) Автомобіль у ТОТАЛ.

Повною загибеллю автомобіля вважається, якщо пошкоджено 75%. У цьому випадку, машина вже не підлягає ремонту.

Приклад: Автомобіль рухається на зелений сигнал світлофора, другий водій грубо порушує ПДР проїжджаючи перехрестя.

При такому ударі, тотальної загибелі транспортного засобу не уникнути.

Приклад: Дуже поширена ситуація на дорогах. «Перешкода справа», яку водії часто ігнорують.

5) Пошкодження автомобілів на парковках.

Знову таки, повернемося до «умільців» на дорогах. Милі дами, вчіться паркуватися.

Приклад: Не розрахували з ракурсом при маневрі заїхати на стоянку.

6) Вм'ятини на дахах, капотах, багажниках.

Приклад: Негода в Києві це нечасте явище, але особливих зусиль природі не потрібно, щоб звалити на Ваш охайно припаркований автомобіль біля будинку, гілку, а то й дерево. Напевно багато киян і їх автомобілі запам'ятали погоду минулої осені ....

7) Зірвані підвіски, розірвані покришки, серйозні несправноті двигуна і коробки.

Приклад: При погано освітленій дорозі, Ви спокійно можете в'їхати у відкритий люк. Мало того, що розбиратися буде ні з ким, ще й ушкодження можуть бути дуже складними.

Приклад: Вибоїни на наших дорогах це норма, але можна натрапити на серйозні ями.

8) Подряпини на кузовній частини автомобіля, бите скло, фари.

Приклад: Також досить частий інцидент. Припаркований автомобіль дряпають цвяхами, а особливо якщо дорогий і красивий. Доброзичливців багато, та й просто незграбних.

9) Згорілі машини.

По ризику пожежа, порівняно рідко ми отримуємо звернення від клієнтів. Але винятки бувають.

Приклад: У разі підпалу, вогонь може перекинутися на автомобіль що стоїть поруч, автівка може виявитися Вашою.

10) Угон.

Приклад тут буде недоречний, наводимо статистику:

Тільки за сім місяців нинішнього року в Києві, викрадено 299 автомобілів! Знайти і розкрити кримінальні справи, вдалося лише по 117 випадках.

Звичайно, з часом, на території автовзлома знаходять деталі. На сьогоднішній день виявлено 51 кузов автомобілів марки «BMW», 22 кузова від «Mercedes», 2 кузови «Audi», 1 кузов «Peugeot», 1 кузов «Volkswagen», 2 кузова автомобіля «Mercedes», автобус «Sprinter».

Статистика невтішна не тільки по угону, але також і по інших страхових ризиках. Для того щоб усвідомлювати більш явно наведену статистику, потрібно хоча б один раз побачити кіпу папок із заявами клієнтів у відділі збитків страхової компанії.

Хочемо нагадати, при ДТП, що сталося, обов'язково зателефонуйте в страхову компанію протягом години, і протягом 3-х робочих днів необхідно під'їхати написати заяву.

Бувають смішні і курйозні випадки, пов'язані із зверненнями до страхової компанії. Ось деякі з них:

«Аварія сталася тому, що мопед застрахованої особи в'їхав в мене з непереборною кінською силою»

«Я хотіла натиснути на педаль гальма, але не знайшла її»

«Так, я наїхав на пішохода. Але його вина підтверджується тим, що з ним таке вже траплялося »

«Я побачив, що пішохід не знає, в який бік йому йти, і наїхав на нього»

«Та не збивав Я ніякої жінки. Я проїхав повз неї. А тілесні ушкодження їй наніс повітряний потік »

«За моїми оцінками, збиток складає від 300 тисяч до чверті мільйона євро»

«Після чотирьох років їзди я заснув за кермом»

«Я бачив повільно пропливаюче повз мене сумне обличчя пішохода, і тут він ударився мені в лобове скло»

«Свідки аварії додаються». . .

І не забувайте, не існує не вирішуваних проблем. Якщо Ваш автомобіль застрахований за КАСКО, можете їздити спокійно!