Новини

Мобільність киян зростає

Сьогодні кияни віддають перевагу відпочинку не в Криму, а в Туреччині, відрядження частіше припадають не на Харків, Донецьк, а на Німеччину або Францію, весілля вже хочеться святкувати не в Києві, а на Кіпрі .... одним словом, кругозір розширюється!

 

Дана тенденція певний плюс як для самих подорожуючих, так і для турфірм, страхових компаній та інших економічних одиниць.

 

Якщо порівнювати 2008 рік з 2012, кількість укладених договорів страхування туристів збільшилася на 83%. Як правило, вид туристичного страхування декілька специфічний, адже продажі концентруються на тлі 15-20 «ТОПових» страхових компаній, всі інші займають малу нішу в даному сегменті.

 

Максимальний термін дії туристичного медичного страхування максимум рік, але, як правило, люди беруть від 7 днів до 30. За такий короткий проміжок часу страхувальникові легко перевірити наскільки якісний продукт йому продали. Тому, вдало випробувавши страховку в одній страховій компанії, люди рідко переходять до інших страховиків.

 

На середньостатистичний день менеджера з продажу великої страхової компанії доводитися 60-70% від загальних продажів саме на добровільне туристичне страхування. При цьому на приватні поїздки припадає 62%, на організовані - 23%, на службові - 15. У приватному порядку перетинали кордон 87% подорожуючих, організовано - 8%, у службових справах - 5%. На країни Шенгенської зони припадає 79% страхових полісів, на інші розвинуті країни - 8%, на решту - 13%.

Що ж стосується опцій страховок, в результаті численних опитувань, жителі столиці вважають за краще поліси якісні, нехай трохи дорожчі «але щоб страхові платили».

 

Прогнози експертів на 2013 рік вельми значні. Мало того, що заданий 2012 роком темп поїздок, а значить і страховок не зменшиться, а навпаки - перевищить 2,4 млн. грн.

 

А на замітку подорожуючим хочемо нагадати, при укладанні договору страхування відразу уточнюйте, з якою асистуючою компанією співпрацює страховик, за яким номером телефону необхідно звертатися у разі настання страхового випадку, чи покриваються телефонні переговори при спілкуванні з асистансом, чи є франшиза на медикаменти, якщо є, то яка.

 

Навіть якщо в рік Ви подорожуєте три, чотири рази, все одно, не лінуйтеся підходити до туристичного страхування з особливою уважністю.