Новини

Зрозумійте, форс-мажор!

Кожна людина знає, що загадувати наперед не найкраща практика. Але цього не пояснити Посольству, компанії що продає авіаквитки та страховій компанії.

 

У будь-якому випадку для поїздки Ви вирушаєте і купуєте квиток, якщо збираєтеся в країни Шенгену, то і візу, ну, звичайно ж туристичне страхування.

 

Але ми живемо в просторі, де можуть відбуватися незалежні від нас зміни, наприклад перед вильотом, зненацька застала застуда або Посольство відмовило у візі. Всяке буває .....

 

Ну а як бути з витраченими на страховку грошима?!

 

Все просто, їх можна повернути.

 

 Для цього потрібно зробити наступне:

 

• під'їхати у відділення страхової компанії, в якій придбали страховку;

 

• написати заяву про те, що бажаєте повернути гроші з причини відміни поїздки;

 

• повернути менеджеру по страхуванню оригінал і всі копії страховки. Дуже важливо, щоб усі копії були на руках і менеджера, у випадку, коли один примірник копії полісу залишився у Посольстві, і немає можливості повернути - страхова компанія в праві не повертати вартість страховки. Дана умова дуже важлива, поліси туристичного страхування є бланками суворої звітності;

 

• протягом 10 робочих днів у касі Ви можете забрати свої кошти, при собі обов'язково потрібно мати громадянський паспорт та ІПН. Не забувайте, забирати гроші повинен страхувальник (той, хто позначений в полісі)

 

Якщо страховка вже почала діяти є кілька варіантів вирішення проблеми.

 

1) Якщо Ви хочете просто повернути гроші через касу, робіть все, що перераховано вище і отримуйте кошти за мінусом 25% на ведення справи (даний відсоток знімається в будь-якій страховій компанії).

 

2) Якщо у Вас поїздка не скасувалася, а всього лише перенеслася, Ви можете анулювати вже діючий договір і зробити перекидання грошей в рахунок нового поліса. У такому випадку відсоток на ведення справи не знімається, і Ви нічого не втрачаєте.

 

Описана нами ситуація вважається позитивною і дотримуються ці умови тільки в якісних страхових компаніях.

 

Для сумнівних компаній метою є заробіток грошей, але ніяк не повернення, повірте, для відмови в поверненні грошей, «лжеменеджер» може придумати 100 причин.

 

У даному питанні важливо не тільки вибирати правильну страхову компанію і дотримуватися всіх умов, а також, не затягувати з візитом в страхову компанію.

 

Як тільки Вам стало відомо, що поїздка не відбудеться, або дати помінялися - «не відкладайте в довгий ящик», а постарайтеся найближчим часом потрапити до свого менеджера зі страхування.