Новини

Як відбувається обслуговування по мед страховці

Чимало громадян нашої країни думає про необхідність купівлі медичної страховки. Проте багато хто не робить цього, бо не володіє інформацією про те, як конкретно можна скористатися страховим полісом. Як правило, коли у людини є знайомі, які вже отримали вигоду від купівлі поліса ДМС, вона сама, скоріше за все, буде схильна до придбання подібного поліса.


У той же час, обслуговування по медичній страховці відбувається дуже просто і зручно. Страхові компанії співпрацюють з асистуючими фірмами. Деякі з них навіть мають особистий асистанс (зокрема, серед них АСК «ІНГО Україна»). Асистуючі компанії виконують функцію посередників між страховиками та медустановами, аптеками, а також оздоровчими центрами. Подібні компанії мають цілодобові колл-центри, куди і надходять дзвінки клієнтів страхової компанії.

 

Отже, якщо раптом настав страховий випадок, котрий відповідає умовам договору про ДМС, людині або її близьким слід зателефонувати до кол-центру. Лікарі-координатори, які там працюють, швидко вникнути в суть проблеми і відшукають оптимальний варіант її вирішення. Тобто, в залежності від ситуації, до хворого або потерпілого буде відправленашвидка допомога, йому буде організований прийом у лікаря відповідної клініки або ж надана інша допомога. Всі фінансові витрати (якщо не передбачена франшиза) покриває страхова компанія, оплачуючи їх в касу медустанови. Таким чином, власникові поліса ДМС ніякі витрати не загрожують.