українська
Новини

Трапився страховий випадок!!?

Кожен, хто їздив за кордон, оформляв туристичну медичну страховку. Але склавши її в валізу, про поліс мандрівник тут же забуває. На жаль, наші співвітчизники схильні лінуватися розбиратися у деталях і можливостях купленого продукту.

Купуючи будь-яку послугу, важливо вивчити, як нею можна скористатися.

  1. По-перше, щоб залишатися впевненим у тому, що при страховому випадку страховка покриє збитки, вибирайте надійну страхову компанію. Компанія повинна функціонувати на ринку як мінімум 5-8 років, чим старше компанія, тим її фінансовий гарант міцніший. Звичайно, не можна орієнтуватися тільки на вік страховика, при спілкуванні з менеджером, уточніть, з якими посольствами акредитована компанія.
  2. Запам'ятайте, чим більше питань Ви задасте до оформлення страховки, тим менше виникне питань при отриманні відшкодування.
  3. Уточніть у Вашого менеджера, які ризики і фінансові витрати покриє страховка, які ліміти призначені страховою компанією. У «страховому світі» це називається страховою сумою. Для кожної країни є своя рекомендована страхова сума, визначена рівнем медицини в тій чи іншій країні. Менеджер сам порекомендує для Вас страхову суму, але при бажанні Ви можете її збільшити, особливого актуальним це буде при поїздці в США, адже медицина в цій країні не з дешевих!
  4. Не обирайте туристичну страховку виходячи з економії. Нам не раз доводилося стикатися з «економними» страхувальниками, які вважали за краще купити поліс під посольством особливо не розбираючись, з якою страховою компанією мають справу. Найчастіше, такі поліси навіть не вносяться у базу і не мають сили. .. . Навіщо тоді платити гроші?! Ви скажете - для посольства, але в 99% таку страховку не приймуть. І правильно зроблять, іншій країні не потрібні проблеми з іноземцем без страхового поліса.
  5. За кордоном не тільки медицина дорога, але й телефонні переговори на батьківщину влетять в копієчку. Тому, якщо страховик не покриває телефонні переговори, таку страховку немає сенсу купувати. Причому, даний факт дуже недобре характеризує страховика, варто задуматися, а покриється чи взагалі щось ..
  6. Якщо страхова компанія бере на себе витрати на телефонні переговори, то Ви повинні чітко розуміти, чеки і квитанції по телефонним переговорам запитані у оператора, повинні зберігатися у Вас.
  7. Як не хотілося б про це говорити, але відправляючись в іншу країну, є ризик настання летального результату. Це життя, і навіть на самому прекрасному відпочинку статися може непоправне. Просто поцікавтеся у менеджера, чи входить в страховку посмертна репатріація на батьківщину і ритуальні послуги.
  8. Якщо в офісі страхової компанії Вам не надали правила страхування виїжджаючих за кордон, попросіть самі видати їх Вам. Обов'язково ознайомтеся з правилами страхування, це буде корисно як у цю поїздку та і при оформленні туристичної страховки на наступний раз.
  9. Поліс медичного страхування туристів потрібно мати при собі. Його можуть попросити пред'явити в медустанові. Але не завжди так відбувається, зазвичай після Вашого дзвінка страховику, в клініці вже чекають на Вас. Справа в тому, що асистанс страховика організовує медичну допомогу клієнтам, зв'язуючись безпосередньо з клінікою і оплачуючи медичну допомогу.
  10. Номер телефону асистансу позначений на полісі, але не буде зайвим, переписати його в телефонну книгу. Адже метушня у нас в крові, при форс-мажорній ситуації, не завжди і поліс знайдеться ..
  11. Зберігайте чеки з аптеки. Якщо лікар виписав Вам перелік ліків, збережіть і рецепт лікаря, і квитанції після покупки медикаментів.

Вмійте відпочивати - зберігаючи обережність ...