українська
Новини

Чергові етапи модернізації Автоцивілки

У законопроекті будуть розглядатися істотні зміни в обов'язковому страхуванні цивільно-правової відповідальності:

  • скасування системи "бонус-малус";
  • збільшення фінансового забезпечення гарантійних фондів МТСБУ;
  • посилення умов вступу страхових компаній в МТСБУ;
  • спрощення процедури виведення з ринку страхових компаній;
  • введення мінімального рівня виплат за шкоду, заподіяну життю і здоров'ю потерпілих у ДТП (мінімальне відшкодування сім'ї потерпілого у разі загибелі в результаті ДТП, повинна скласти 35,46 тис.грн.)

Отже, давайте розберемося в деяких запропонованих змінах.

На сьогоднішній день, якщо відбувається ДТП, потерпілий звертається за виплатою до страховика винуватця ДТП.

У документі про зміни ОСЦПВ, пропонується до розгляду наступна схема: потерпілому водієві буде виплачувати відшкодування та компанія, у якої він купив поліс обов'язкового страхування.

Така зміна в обов'язковому страхуванні цивільно-правової відповідальності, істотно змінить сприйняття даного виду страхування. Справа в тому, що більшість людей сприймають Автоцивілку як ще один вид державного мита, після прийняття законопроекту ситуація зміниться в корінь.

Друга важлива модернізація, стосується скасування системи бонус-малус.



Система «бонус-малус» (в перекладі з латинської «хороший-поганий», пер. англ. Bonus-Malus System, BMS) - діє в кожній страховій компанії.

Суть цієї системи така: якщо Ви придбали Автоцивілку, і проїздили рік не потрапляючи в ДТП, Вам нараховується знижка, за умови якщо оформляєте страховку в тій же страховій компанії.

Якщо ж у страховому періоді траплялися страхові випадки, застосовується підвищуючий коефіцієнт за системою «бонус-малус».

Скасування системи «бонус-малус» спрямована на боротьбу з демпінгом, який так популярний у світі страхування, а тим більше, якщо питання стосується Автоцивілки.

Залучаючи потенційних клієнтів, агенти роблять знижку за допомогою своєї власної комісії, і ніхто не розбирається в питанні платоспроможності страхової компанії, адже основне питання «а чи заплатить страховик?»

Нещодавно, в своїх статтях ми вже говорили про незаконність надання знижок по Автоцивілці, якщо це звичайно не система «бонус-малус».

Дана процедура необхідна, таким чином на страховому ринку залишаться найсильніші страхові компанії, які в змозі зробити виплату своїм клієнтам.