Новини

Щастя і гармонію можна купити

Американська аналітична компанія «Сonsulting Group» провела незалежне масштабне дослідження серед 300 осіб. Учасники опитування заповнювали анкети, що містять 15 запитань. Основним завданням експертів компанії було питання «чи впливає страховка на самовідчуття людини?».

 

Відповідь - «ТАК!». За результатами дослідження, 81% учасників з придбанням страховки почувають себе впевненіше, безтурботно, спокійніше, щасливіше. 99% опитаних вважають, що відсутність медичної страховки ознака неблагополуччя й бідності.

 

Медичне страхування в США оформляють 91% відсотків населення, страхування іпотеки 88%, туристичне страхування 95%.

 

Обробкою даних з отриманих анкет займалися різні фахівці, включаючи психологів. Виявляється, страхування несе не тільки фінансовий захист для людини, але і дає можливість відчувати безтурботність, в якомусь роді навіть свободу. Людина перестає боятися за свій будинок і нажите майно, за збереження своєї машини, за своє здоров'я. Таким чином, обрітається гармонія і спокій. Кілька психологів прийшли до висновку, що деяким людям необхідно «прописувати» страховку на рівні антидепресантів. Адже якщо розібратися з чого складаються страхи людей, все дуже банально - боязнь за себе і свій облаштований побут. Одна думка про те, що обжиту ідилію може порушити неприємний сюрприз життя, валить людей у депресію і наявність щоденних нічних кошмарів.

 

У США страховий агент давно став такою ж довіреною особою сім'ї, як і особистий лікуючий дантист. Хороший страховий агент повинен володіти певною часткою гнучкості і розуміти, що саме хоче придбати Клієнт, вислухати і запропонувати найкращий варіант з парочкою альтернатив. В анкетах 71% учасників відповіли, що зустріч зі своїм страховим агентом приносить тільки позитивні емоції.

 

Також, в анкеті потрібно було позначити пріоритетність найбільш значущих покупок. Ось загальний результат отриманих даних:

 

1-е місце: будинок і автомобіль

 

2-е місце: якісна страховка на своє майно і здоров'я

 

3-е місце: другий автомобіль

 

4-е місце: яхта

 

5-е місце: нерухомість в Європі (до речі, як виявилося улюбленими країнами американців є: Франція, Бельгія та Нідерланди).

 

Якщо врахувати, що страхування в ужиток американців увійшло набагато раніше, ніж в Україні, дані цілком очікувані. Страхування в США невід'ємно пов'язане з медициною, кредитами, бізнесом, роботою, відпочинком.

 

Українські страхувальники відчували б набагато більше позитивних емоцій, якби більш вибірково вибирали страхову компанію. Адже практично завжди негативний страхової досвід людей пов'язаний з некомпетентністю страховика. Але якщо підходити до питання серйозно і витратити кілька годин на моніторинг «кращих з кращих», ви неодмінно придбаєте в комплекті зі страховкою спокій і безтурботність!