Новини

П'єдестал страхових послуг в Києві

Ми зібрали дані, підбили підсумки продажів страхових послуг серед киян, і вивели статистичні дані «купівельності» того чи іншого страхового продукту.

За чисельністю проданих полісів, найперше місце серед продуктів страхування займає - ОСЦПВ (Автоцивілка). Даний вид страхування продається частіше за всіх інших. Обсяг премій, зібраних страховими компаніями України на ринку ОСЦПВ за 9 місяців 2011 року, склав 1,64 млрд. грн. Це на 44,7% більше, ніж за аналогічний період 2010-го. Тоді як обсяг страхових відшкодувань за цей же період зріс лише на 21,0%. Продажі полісів «автоцивілки» в січні-вересні 2011-го в грошовому вираженні зросли на 44,7% (порівняно з аналогічним періодом минулого року). Природно, така популярність Автоцивілки мотивована ще й тим, що відсутність страховки обіцяє Вам чималий штраф.

Друге місце ділять два види страхування - медичне туристичне страхування і добровільне медичне страхування на території України. Обсяги продажів туристичного страхування завжди були великі. Кому у відрядження, кому на відпочинок, динаміка для даного виду страхування стабільна завжди. Варто відзначити, що ринок добровільного медичного страхування має величезний потенціал розвитку в Україні. Це пов'язано з тим, що на сьогоднішній день ринок розвинений ще слабо, проте має найбільшу динаміку зростання. Багато найбільших компаній страхують своїх співробітників, забезпечуючи їм соціальний пакет, що є додатковою перевагою для працівників при виборі роботодавця. Навіть у деяких країнах Європейського Союзу цей вид так швидко не розвивається. Наприклад, Польща аналізує український досвід добровільного медичного страхування з метою використання його прикладу у себе.

 


На третьому місці - КАСКО. За останній час кількість проданих договорів КАСКО стрімко зростає. Є підстави говорити про пожвавлення ринку і чекати за підсумками року суттєвого зростання обсягів КАСКО. За нашими прогнозами в 2012 році Україну чекає підвищення продажів автомобілів на 20-30%. Це виведе вітчизняний авторинок на істотно новий показник продаваних легкових машин, що, в свою чергу, підтягне вгору динаміку автокредитування та автострахування.

 

Слідом за КАСКО за кількістю проданих полісів домінує страхування майна. За підсумками першого кварталу 2011 року, частка ринку страхування майна в структурі страхових премій склала 19% від загального обсягу, що дорівнює 568,9 млн. грн. (Згідно з даними Держфінпослуг). Такому зростанню сприяло декілька факторів.

 

По-перше, техногенні катастрофи, часті пожежі та повені - все це змушує людей шукати захист для свого майна. По-друге, у зв'язку з кризою страховики почали більш активно продавати населенню масові, недорогі майнові страховки. На сьогоднішній день, оформити страховку на квартиру можна без огляду. При розрахунку тарифу на страхування майна, актуарії роблять акцент на сприятливий клімат і відсутність катаклізмів на території України. Повірте, вартість страхування майна в Японії коштує чималих грошей.

 

Деякі страхові компанії пропонують комплексні знижки. Ось чому в одного Клієнта найчастіше застрахована спочатку машина, потім квартира, медичні витрати і так далі. До прикладу, в нашій компанії завжди існують бонусні тарифи для тих, хто вже є нашим Клієнтом.

Підводячи підсумок в своєму дослідженні, можемо сказати, що інтерес і попит на послуги страхування значно виріс.