Новини

Страховка від кінця світу

Як всім відомо, черговий прогноз Апокаліпсису прогнозується на 21 грудня 2012 року.

 

Виходячи з прогнозів племені Майя, Нострадамуса і Ванги, саме на цю дату припадає парад планет і наближення планети Нібіру. Відразу згадуються страшні картинки з Голлівудських блокбастерів, всесвітня паніка і хаос. Все це тисне на багатьох людей, які всерйоз уявили собі можливість судного дня так скоро.

 

Зарубіжні страхові компанії вирішили хоч якось заспокоїти схвильованих людей і запропонували вельми недорогу страховку від кінця світу. Страховка має на увазі наступне, якщо кінець світу не настане блискавично, а почнеться з катаклізмів, страховик зобов'язується виплатити страхову суму Застрахованій особі. Застрахуватися можна до 21.12.12, якщо в цей день нічого не станеться - страховка припиняє свою дію, та й слава Богу.

 

Страхові суми позначені в програмах коливаються від 100 000 у.о. до 150 000 у.о., за словами зарубіжних андеррайтерів, цього вистачить і на покупку яхти в разі всесвітнього потопу і на споруду бункера у разі падіння метеорита.

 

Так, наприклад, латвійська страхова компанія Balta застрахувала від кінця світу організаторів фестивалю, який припадає на 21.12.12. Крім того, Клієнти стурбовані можливістю появи в місті міфічної істоти по імені Ктулху, яка повинна вийти з води і ознаменувати кінець часів, тому, страховка включає і цей ризик.

Так само, подібні запити на страхування на випадок судного дня зареєстровані в США, Австралії, Нідерландах, Парижі та Німеччини.

 

За опитуваннями аналітичних соціальних спільнот Франції, 15% опитаних щиро вірять в прийдешній кінець світу, 37% допускають таку можливість, а інші 48% - будують плани на 2013, 2014 .... 2050 роки.

 

У дану тему залучено безліч вчених, які вважають, що насправді майя мали на увазі завершення одного періоду світобудови і початок іншого. "Ми повинні це чітко розуміти. Не існує ніякого пророцтва на 2012 рік", - коментує спеціаліст Національного автономного університету Мексики Ерік Веласкес, назвавши відому точку зору помилкою з міркувань маркетингу.