Новини

«Коста Конкордія» крах

П'ятниця 13 все-таки не міф. Про це свідчить не тільки численні повір'я, але й моторошні події, одним з яких стало падіння супер-лайнера.

Нагадаємо, лайнер «Costa Concordia» 13 січня 2012 року, зазнав аварії в районі селища Джильи-Порто.

Для страховиків лайнера «Costa Concordia», до числа яких входять Generali SpA (Італія), RSA Insurance Group (Великобританія), XL Group (Ірландія), страхова виплата може скласти не менше 500 млн євро.

Ця чимала сума цілком відповідає масштабам корабля, якого вже порівнюють з легендарним Титаніком.

Costa Concordia складався з 15 палуб, 1450 комфортабельних кают, 14 ліфтів, 5 ресторанів, 4 басейни і був обладнаний симулятором «Формули 1».

Довжина судна становила 290 метрів, кількість пасажирів не рахуючи команди 3 700 осіб.

Градація цін на квитки восьмиденного круїзу починалася від 450 $. Щодо питання страхування пасажирів, за міжнародними законами життя кожної людини, яка знаходиться на кораблі має бути застрахована на суму не менше 100 000 $.

Днями стало відомо, що італійська страхова компанія готова відшкодувати збитки пасажирам:

  • 20 000 € за втрачені речі
  • 50 000 € за моральну шкоду

Виплати рівносильні тому, що пережили люди.

Кілька українських туристів з Одеси, що побували на злощасному лайнері, розповіли ЗМІ, як сталася аварія. «Корабель почав тонути в 9 годин вечора за місцевим часом. Ми були на вечері і почули удар, стукіт, скрегіт. Ми побігли, тому що ми перебували на нижніх палубах. Було страшно. Немов тонув "Титанік", тільки він не розламався ", - розповіла Марія Котюх. За її словами, команда Costa Concordia спрацювала погано: пасажирам говорили, що ситуація під контролем і просили розійтися по каютах." Але судно вже давало крен такий, що розходитися не можна було. Посадка на човни сталася дуже пізно ", - повідомила туристка.

Помилка приладів або людський фактор?!

Італійський круїзний лайнер Costa Concordia налетів на риф в районі узбережжя провінції Тоскана (Італія) в Тірренському морі.

Через 70-метрову пробоїну корабель почав швидко тонути. У той момент на Costa Concordia перебувало 3 200 пасажирів і 1023 членів екіпажу.

На сьогоднішній день, 16 людей загинули, 39 вважаються зниклими без вісті. Також, назріває і екологічна катастрофа.

Екологи побоюються забруднення заповідної акваторії навколо острова Джильи численними отруйними матеріалами, що знаходяться на борту лайнера.

Судно містить 2 300 тонн палива, якщо воно зірветься зі скелі, на якій тримається, витік палива неминучий. На даний момент проводиться підготовка для відкачування палива з баків.

Крах лайнера Costa Concordia викликало надзвичайну зацікавленість громадськості. Тому, передбачуваного винуватця затримали вже наступного дня після катастрофи лайнера. Ним виявився капітан Costa Concordia Франческо Скеттіно.

Причиною аварії став маневр Франческо Скеттіно. Капітан занадто близько підвів корабель до берега, нібито для того, щоб привітати колишнього члена команди, що знаходився на острові. Сам Скеттіно визнав, що допустив помилку, але не знає, чому це сталося.

Мільйони людей дивуються, як капітан лайнера зміг відхилитися з курсу майже на 4 милі (6 км), при тому, що по цьому маршруту корабель рухається 52 рази на рік.


Абсурдність трагедії, масштаби якої ще «відгукнуться» - вражають.

По суті, лайнер встромився в острів. До того ж, на острові знаходився ще й маяк. Не побачити небезпечну відстань з островом навіть без допомоги приладів GPRS-навігації, просто неможливо.

Всі версії події дуже різні, є свідки, які заявили, що безпосередньо перед трагедією бачили капітана корабля з келихом вина в компанії двох дівчат. За словами одного з очевидців, пані відволікали Ф. Скеттіно від його команди.

Йому пред'явлені звинувачення в злочинній халатності, ненавмисному вбивстві і залишенні судна з пасажирами. Капітану загрожує до 15 років тюремного ув'язнення

Випадковість чи зловісний знак?!

Є певний ритуал спуску корабля на воду.

У багатьох християнських культурах ритуал уподібнюється релігійної церемонії хрещення дитини, в ході якої його нарікають ім'ям. Пов'язано це з тим, що хрещена дитина, отримує заступництво і захист Бога.

 Церемонія хрещення судна відбулася 7 липня 2006.  Хресною матір'ю Costa Concordia стала чеська супермодель Єва Герцигова, яка при «хрещенні» судна не змогла розбити пляшку шампанського, що є поганою прикметою.

Зірка вже підраховує збитки через негативну репутацію її так званої «фартовості».