українська
Новини

Панацею від шахрайства винайшли - в Києві скоро стартує проект єдиної бази збитковості клієнтів

З розвитком ринку страхування, в Україні не менш активно розвивається сектор заробітку за рахунок страхових афер.

Це настільки ласий шматок для нечистих на руку людей, що зірвати джек-пот, норовить, мало не кожен сьомий страхувальник.

Виник такий «бум» на подібну діяльність не тільки через бажання швидко отримати вагому суму грошей (у вигляді виплати), люди розуміють, що викрити такого роду «сірий бізнес» дуже проблематично.

Найчастіше, навіть міліціонери фігурують в подібних фальсифікаціях. Робиться фіктивний протокол, та й багато нюансів залишаються нібито непоміченими.

Мало того, скільки вовка не годуй, йому все мало буде.

Віртуозно зробивши одну підставу, «бізнесмен» неодмінно продовжить афери з іншою страховою. Або у двох одночасно.

Але найближчим часом ситуація в корінь поміняється.

Незалежна українська компанія «Міжнародна рейтингова група» за підтримки американської IT-компанії «ValueAd INC» запускають спільний проект єдиної бази даних зі збитків.

Як буде влаштована система?

Інтерфейс системи максимально спрощений. Перед укладанням Договору страхування, користувач системи (страховик) вводить пропоновані дані потенційного клієнта.



Таким чином, перевіряючи за останні три роки історію збитків по конкретній людині. У систему всього лише необхідно ввести, ідентифікаційний номер, серію і номер водійських прав, або номер громадянського паспорта. Все інше робить система.

Пропонований ресурс самостійно оцінює ризики і робить рекомендації по ризиках даного клієнта, виводить інформацію на екран, привласнюючи серійний номер запиту, дату і час.

Сертифікат страхової історії, підшивається до особистої справи страхувальника.

З таким сертифікатом, страховик завжди контролює ризик сфальсифікованої виплати страхового відшкодування. Завдяки отриманому бланку з системи, керівництво страхової компанії при потребі, завжди може перевірити менеджера, що видав даний договір і тим самим викорінити шахрайство всередині компанії.

Крім того, організатори проекту виділяють наступні переваги для страховиків:

  • придбання якісної клієнтської бази;
  • безперебійне використання системи через Інтернет по всій Україні;
  • можливість відсіювати завідомо аварійних водіїв;
  • отримання рекомендації щодо поправочного коефіцієнта, який слід застосувати до Клієнта, виходячи з його страхової історії;
  • додаткові важелі контролю над ціноутворенням страхових продуктів;
  • абсолютно ніяких додаткових витрат з боку страхової кампанії для приєднання до нашої мережі;
  • системою зможуть користуватися агенти компанії, а також, всі позаштатні співробітники, авторизовані в системі.

Система настільки унікальна і ефективна, що була обрана державним департаментом транспортних засобів США з впровадження мережевих рішень.

Система компанії «ValueAd INC" вже успішно функціонує в південній Каліфорнії. Це дійсно інноваційний і дієвий метод щодо поліпшення взаємодії страхування в цілому.

А як же нерозголошення особистих даних Клієнтів?!

Система проста для користувачів, але не проста в розробці.

Розробниками компанії «ValueAd INC" витрачено не мало зусиль для можливості підтримки конфіденційності особистих даних страхувальників.

Програмісти впровадили в систему кодування ISO 7498-2, яка забезпечує повну секретність даних.

У кодуванні використовуються ключі SSL (рівень захищених сокетів) - криптографічний протокол, що забезпечує безпечну передачу даних по мережі Інтернет.

На доказ ефективності вищенаведеного кодування, достатньо усвідомити масштабність 670 000,00 трансакцій оплати товарів від населення США, дані яких, зберігала і шифрувала компанія «ValueAd INC». Безпека та конфіденційність - одне з найбільших досягнень компанії.

Великому кораблю - велике плавання.

На жаль, не кожна страхова компанія зможе користуватися послугами ексклюзивної бази даних.

Організатори проекту, позначили вимоги для потенційних учасників уніфікованої системи:

  • обсяг портфеля страхових премій з автострахування (КАСКО, ОСЦПВ, ДЦВ, Зелена карта) - мінімум 20 млн.грн. за рік;
  • компанія повинна функціонувати на українському страховому ринку не менше 5 років;\
  • наявність регіональної мережі;
  • наявність електронної бази даних з лімітованим віддаленим доступом до неї.

Багато великих страховиків вже готові вступити до складу системи.

Проект компаній «ValueAd INC» та «Міжнародної рейтингової групи»не є формулою комерції, проект спрямований на регулювання механізму страхування та боротьбу з шахрайством.