Новини

Позитив на дорогах, який привносять страхові компанії

Як батьки не помічають дорослішання дітей, так громадяни не відразу бачать очевидні зміни в економіці. Будь-який процес, який протікає через певну кількість років - стає непомітний, і тільки задумавшись «а як було раніше?», ми починаємо відтворювати хронологію подій в голові і робити висновки.

Один наш клієнт, укладаючи черговий договір страхування, поділився з нами своїми спостереженнями.

Основним фактором спостереження, стали зміни в сприйнятті людей ДТП, зіткнень на стоянці, і інших різних ситуацій на дорозі.

Хоч страхування в Україні вже досить довго функціонує, справжня довіра до страхових компаній проявляється у людей тільки зараз.

Люди нарешті почали усвідомлювати, що життя занадто коротке і цінне, для того щоб витрачати свої емоційні сили на іноді неконтрольовані ситуації. Журитися і засмучуватися біля подряпаного бампера, також марно, як нарікати на погану погоду - Ви нічого не зміните, подія вже відбулася.

Геніальні люди ще в давні століття навчилися здобувати вогонь, і захищати себе від будь-яких напастей. Еволюція не зупинялася ні на мить. Людина влаштована так, щоб прогресувати і тим самим полегшувати собі життя. Сірникові коробки замінили запальнички, автомобілі на механічній коробці поступово втрачають свою пріоритетність на дорогах перед автоматичною коробкою передач. Саме еволюція звела людину до найвищого рівня розвитку. Розуміння абсурдності розладу через пошкодження майна, змусило людство винайти страхування.

Страхування допомагає сприймати кризові ситуації набагато простіше. Якщо згадати, як відбувалися післяаварійні розмови між учасниками ДТП буквально 10-15 років тому, стає не по собі.

Чого тільки варті лихі 90-ті роки. Коли процвітав рекет і бандитизм. Король на дорозі той, у кого в машині зброя і ще пару «добрих» друзів. З потерпілою від таких хлопців людиною, розмова була вкрай короткою і конкретною. Про формулювання словосполучення «культура на дорозі» й мови бути не могло.

Людям потрібно було пережити цей переломний момент в країні. Крах економіки, відсутність соцзахисту і неприйняття ніякої страхової діяльності підштовхували до радикальних дій.

Другий радикальний період, це 2008 рік - криза. За накопичені кошти багато хто зумів придбати автомобіль, яким природно дорожили. Будь-яка, навіть сама незначна ситуація виводила людину зі стану рівноваги.



Розвиток подій після того, як сталося ДТП, мало не багатий вибір інтерпретацій:

  • грубе з'ясування відносин;
  • бійка з подальшими нехорошими наслідками;
  • як мінімум загибель 10 000 нервових клітин;
  • зіпсований настрій;
  • зменшення грошей в гаманці.

А все це дарма, форс-мажорні ситуації передбачити не можна, але бути до них морально і фінансово готовим - легко.

За останні кілька років, прихильників страхування значно збільшилося.

Люди не страхують свою машину, люди страхують свій спокій.

Ринок страхування стабілізується і набирає значні обороти. Є ряд компаній, у виплатах яких вже не доводиться сумніватися.

На сьогоднішній день, проблема швидше в недовірі людей. «Спілкуючись з клієнтами при укладанні Автоцивілки, мені не рідко доводиться пояснювати людині, що цим полісом можна і потрібно користуватися. Це не «папірець для ДАІ», це страховий захист, який Ви кпридбали, і яким можете скористатися »- коментує фахівець зі страхування Подільського офісу АСК« ІНГО-Україна »Ірина Васильєва.

Але таке сприйняття тимчасове, і рано чи пізно воно вичерпає себе. Незабаром, страхування все ж таки буде невід'ємною частиною покупки автомобіля. Адже ніхто не замислюється про те, вставити чи у двері замок?! А раптом він не згодиться?! Теж і з страхуванням. . .

Сприйняття і дії, тих, хто застрахував свій автомобіль по Автоцивілці, а вже тим більше по КАСКО, кардинально інші. Ситуація не збиває з пантелику і не приводить в паніку. Люди, виходячи зі своїх машин, оцінюють всю ситуацію і набирають номер телефону аварійного комісара від своєї страхової компанії. Це не страшніше ніж поломка пральної машини, і не складніше виклика майстра-настроювача.



Помічаючи такі приємні зміни, хочеться рухатися вперед на новий рівень, міняти сприйняття людей, нав'язане несприятливими періодами становлення України та світу в цілому. Чергова криза стрясала однаково сильно, і по-різному впливала на кожну конкретну людину.

Але якщо вже самі люди помічають зміну «настрою в дорозі» - це говорить про те, що ми намагаємося не даремно!