Новини

«Убивча» реклама

В Україні рекламний бізнес у порівнянні з Європою розвинений всього на 20%, але, тим не менш, вже існуюча кількість так званих білбордів (рекламних щитів), які дуже заважають автолюбителям.

 

Багато водіїв почали скаржитися на те, що в темряві миготливі картинки рекламних щитів відволікають, а яскраве світло на додачу ще й засліплює, ледь не приводячи до ДТП. Особливо завзято скаржаться водії таксі та маршруток, адже службовий транспорт працює до самої глибокої ночі.

 

На багатьох автофорумах, ми виявили, що дана тема стала, мало не основою в обговореннях та дискусіях. Ось деякі з висловлювань форумчан:

 

«На перехресті вул. Теліги та Ольжича мало не потрапив у ДТП. Була яскрава картинка, потім темна, потім знову яскрава, і в цей момент переді мною опинилася маршрутка. Я дивом не в'їхав у неї »

 



 

«Я їжджу по Горького, Повітрофлотському проспекту, і на перехрестях мене просто засліплює яскравий білий колір і постійне миготіння цих зверхконтрастних площин»

 

У свою чергу, юристи стверджують: якщо водіям щити заважають, їх повинні демонтувати! Це права громадян.

 

Існує закон, який говорить про те, що освітлення зовнішньої реклами не повинно сліпити водіїв та вікна квартир. Якщо водіїв світло сліпить, беззастережно - це порушення закону. Порушує оператор установки рекламних щитів, а також, контролюючі органи, які погоджували установку.

 

Що ж робити в такому випадку?

 

Єдине правильне рішення - написати скаргу в ДАІ, управління благоустрою або в КП «Київреклама». Після цього, власник повинен або знизити контрастність, або зовсім перенести щит.

 

На жаль, контроль за рекламними конструкціями в Україні також корумпований, як і всі інші галузі держконтролю. Приміром, КП «Київреклама» офіційно видало дозвіл лише на 27 екранів, дозволу на решту узгоджували різні дорожні служби, причому найчастіше яскравість оцінювали на око, адже жорстких вимог по установці екранів немає. Через це, щотижня, в колл-центр КП «Київреклама» надходять скарги від водіїв і мешканців будинків на завищену яскравість екрану.

 

Коли питання вийшло в маси, рекламщики почали стверджувати, що скарг до них на відеоборди не надходило. Був лише єдиний випадок з щитом на Вокзальній, через яскраві перепади світла він заважав спати жителям. Після скарги оператор блискавично відреагував, знизивши контрастність. Всі інші порушення, є технічними - щит закривав світлофор або знак.

 

З питання «понад-яскравої» реклами дебати тільки збільшуються, співробітники ДАІ також втрутилися, і в допомогу водіям запропонували звертатися до них, якщо будуть помічені потенційно «аварійні» екрани.